Kaplaarsjes voor mijn vriendinnetje Roosjemijn.

Hey hallo allemaal. Hier ben ik weer. Kijk eens wat Noenoe heeft bewaard voor mij. Een super luxe tuinstoel-bank voor buiten. Nu kan ik ook op het terras onder de parasol zitten knutselen met Noenoe. Ze gaat voor mij nog een mooi stoelkussen maken zei ze. Wat was het warm weer hè vorige week.
              

Hier zie je dat ik mijn kaplaarzen nog aan heb maar die heb ik gauw uit getrokken. Veelste warm met dit warme weer. Ik hoorde dat mijn vriendinnetje Roosjemijn ook graag zulke kaplaarsjes wil hebben voor in haar tuintje.

               

Noenoe had gelukkig de afdruk voorbeelden van mijn kaplaarsjes bewaard. Zo kon ik makkelijk de onderdelen mooi afgetekenend op het groene leer.



En daarna heb ik elk onderdeeltje apart uitgeknipt. Ik moet toegeven het is wel zwaar knippen dat leer. De schaar moet wel goed scherp zijn anders kom je niet door het leer heen maar, met beetje hulp het is gelukt.

               

Kijk Noenoe heeft intussen voor mij nog een mooi tuinstoel kussen gemaakt. Nou kon ik lekker buiten onder de parasol de kaplaarsje van Roosjemijn in elkaar zetten. Eentje was al klaar zoals je ziet.

              

Ik had de kaplaarsjes ook zo op kunnen sturen, maar vond het leuker om er een echte schoenenlaarzen-doos voor te maken. Alleen op gegeven moment zag ik door het karton en dubbelzijdig plakband de dozen niet meer. Noenoe heeft mij een klein beetje geholpen met tekenen, meten, knippen en plakken. 

             

Kadootjes moet je natuurlijk in een mooi papiertje in pakken. En daarna heb ik de laarzenschoenen doos goed verpakt in een bubbeltjesenvelop.  

            

Adres van Roosjemijn erop en dan zal Noenoe hem zo op de post doen zei ze. Ik mocht wel mee naar de brievenbus maar het regende zo hard dat ik in de auto ben blijven zitten. Hoop dat Roosjemijn ze morgen ontvangt. 
Ik ben zo benieuwd hoe ze mijn kaplaarsjes vind en of ze haar ook passen natuurlijk. 
Fijn weekend allemaal alvast

Groetjes van mij FleurtjeMijn. 

Reacties

  1. Lieve FleurtjeMijn. Ik heb de laarzen ontvangen. Wat heb je die supermooi gemaakt. Ik ben er zo onwijs blij mee!! Ze passen precies. Nu hebben we allebei van die mooie laarzen! En wat een mooie stoel heb jij. Daar kan je lekker ruim in zitten. Ik ben heel blij met een vriendinnetje als jij! Veel liefs RoosjeMijn X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend knap gemaakt en wat een leuke post voor RoosjeMijn!
    Groetjes,
    Akkelien
    (debreimeisjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief van je FleurtjeMijn dat je voor Roosjemijn ook zo'n mooie
    laarsen hebt gemaakt, veel plezier met tuinieren :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuk1 ik heb je blog gedeeld op Google+. Groetjes, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Wie is Noenoe?

Kleertjes voor FleurtjeMijn!